вторник, 25 ноември 2008 г.

БОГ КАЗА:

АЗ СЪМ ОНЯ КОЙТО СЪМ

ИЗХОД 3:14

УВОД: Бог със това свое име иска да запознае църквата със себе ис!

Като какъв църквата да познава Господа Исуса Христа освен това, че той е лекар, приятел, снабдител и пр… Църквата трбява да познава Исуса такъв какъвто казва че е:

ИЗЛОЖЕНИЕ

І. ХРИСТОС КАЗА - … АЗ СЪМ ДОБРИЯ ПАСТИР…. Йоана 10гл.

ІІ. ХРИСТОС КАЗА - …АЗ СЪМ ИСТИНСКАТА ЛОЗА… Йоана 15 гл.

ІІІ. ХРИСТОС КАЗА - … АЗ СЪМ ХЛЯБА НА ЖИВОТА… Йоана 6:35

ІV. ХРИСТОС КАЗА - …АЗ СЪМ ВРАТАТА НА ОВЦЕТЕ - … Йоана 10:7-9

V. ХРИСТОС КАЗА - …АЗ СЪМ ВЪЗКРЪСЕНИЕТО И ЖИВОТА - … Йоана 11:25

VІ. ХРИСТОС КАЗА - …АЗ СЪМ ПЪТЯТ, ИСТИНАТА И ЖИВОТА -…

Йоана 14:6

VІІ. ХРИСТОС КАЗА -…АЗ СЪМ ПЪРВИЯТ И ПОСЛЕДНИЯТ И ЖИВИЯТ - …

Откр.1:17-18

ЗАКЛЮЧЕНИЕ: Познаваш ли Исуса.

Той иска да се запознае с тебе.

Той ти се представя!

25.11.2008г.

Пастор Иван Георгиев – Обединена божия църква „Шалом” – Ямбол

СКЪПИ БРАТЯ И СЕСТРИ В ГОСПОДА ИСУСА ХРИСТА,

Всички божии деца от Обединена Божия църква „Шалом” гр. Ямбол най сърдечно Ви благодарим за Вашата сърдечна финансова жертва в името на нашия Господ и Спасител Исус Христос. Този дар на израз на Вашата братска и сестринска любов към нас възвърна нашата надежда, че заедно със всички божии синове и дъщери можем отново да изградим изгорелия ни молитвен дом, който е дом на Господа за среща и общение със Него.

С Вашите дарени средства ние отляхме нови бетонни основи, издигнахме тухлени стени от източната, западната и южната страни и отляхме горния бетонен пояс на тези страни, направихме изолация на покрива, поставихме гипс картон на тавана и стените, прекарахме кабелите за ел.инсталация и платихме дограмата от шест прозореца и две врати, която беше монтирана на 29.10.2008г, и направихме вътрешно боядисване на молитвеия дом.

За голямо съжаление събраните средства не ни достигнаха да довършим изцяло ремонта на църквата за да я отворим за редовни богослужения. От 30.10.2008г. спряхме ремонта на църковната сграда поради липса на средства. Остана подова настилка, столове, външно измазване и да купим 6 осветителни тела. Но за голямо съжаление ние спираме до извършеното по сградата до тук.

Скъпи братя и сестри,

Обръщаме се към Вас с молба да ни подкрепите с молитвите си и отново макар да звучи малко нахално Ви молим за помощ от финансови средства поне за да закупим балатум около 100 квадрата. За това се нуждаем от 1000 /хиляда лева/.

Ако имате столове ще се радваме да ни ги предоставите за ползване в молитвения дом. Търсим и озвучителна техника за църквата и ако някоя църква има излишна ще се радваме да ни я предостави.

Оставаме към Вас със сърдечна любов в Господа Исуса Христа!

Молим се Бог да Ви благославя и да умножава това което сеете в Неговата нива!

Средстава може да изпращате на адрес:

гр. Ямбол, кс. Г.Бенковски бл.10, вх.Д, ет.1, ап.90

Иван Георгиев Илиев - за ремонта на църквата, или чрез

Банкова сметка:

ОБЩИНСКА БАНКА АД

IBAN: BG59 SOMB 9130 1044 9122 01

BIC: SOMBBGSF

Обединена Божия Църква „Шалом”

Иван Георгиев

пастор на ОБЦ „Шалом” – Ямбол – 0887849591, 0896996640

Няма коментари: