четвъртък, 20 ноември 2008 г.

НАЙ ЛЕСНАТА И НАЙ ТРУДНАТА ДУМА

НАЙ ЛЕСНАТА И НАЙ ТРУДНАТА ДУМА

В УСТАТА НА ХРИСТИЯНИНА

Яков 3:5-12

УВОД: СЕРИОЗНО ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ ЗА РОЛЯТА НА ЕЗИКА….

И З Л О Ж Е Н И Е:

І. НАЙ ЛЕСНАТА ДУМА В УСТАТА НА ХРИСТИЯНИНА:

1. Когато е в болест – изцери ме ---- Мат.17 – синът на епилептика

2. Когато е в нужда – благослови ме ----, молим се, постим, за децата си, за домът си, за хляба….

3. Когато е в опасност – избави ме ---- избави ме ---- Мат.14:22-32 – Петър потъва.

4. Когато трябва да защити себе си ------ махай се…..

ІІ. НАЙ ТРУДНАТА ДУМА В УСТАТА НА ХРОИСТИЯНИНА:

1. Когато съгреши – прости ми ----ІV Царе 5гл. За Гиезия, изгуби своето призвание

2. Когато е виновен – покайвам се ---- Яков 5:16 изповядвайте се един на друг..

3. Когато други Господ издига и благославя ---- Алелуя, слава на тебе Господи.

ЗАКЛЮЧЕНИЕ: Кои думи е в нашата уста – най лесни и кои са най трудни?

20.11.2008г. църква “Шалом” - Ямбол

пастор Иван Георгиев


Средства може да изпращате по пощата на адрес:
гр. Ямбол, кс. Г.Бенковски - бл.10 - Д - 90
Иван Георгиев Илиев - за ремонта на църквата,
може да изпращате средарения и по банковата сметка на църквата.

Няма коментари: